Prohledat tento blog

pátek 24. dubna 2015

Challenge FLOWER

Challenge FLOWER

Přání jsem vytvořila z ručního morušového papíru, ve kterém jsou okvětní plátky a list. Květinu, která celému přání dominuje, jsem získala jako výhru v jedné soutěži na Fleru. Dobarvila jsem ji červeným inkoustem a papír jsem dozdobila razítkem s písmem. Vzniklo tak celkem jednoduché přání, se kterým jsem se rozhodla soutěžit v challenge u Katy Scrap.




Děkuji, že jste navštívili můj blog.



12 komentářů:

  1. Marti to je nádherné, nikdy jsem s morušovým papírem nedělala a díky tvému přáníčku mě to láká vyzkoušet!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, díky moc. Je opravdu krásný. Já mám ten hrubší, ve kterém jsou přímo části rostlin a to už je ozdoba samo o sobě. Chtěla jsem přáníčko co nejvíce přírodní a tak doufám, že se mi to ve výsledku povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, parádní přáníčko. Ten ruční papír je dokonalý a to kvítí na něm - suprový :). Moc díky za účast v challenge!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ten morušový papír vypadá opravdu parádně a květina, ta je úžasná!! Moc díky za účast :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji, že jsi taková aktivní a tvůj blog je toho důkazem! Určitě se ráda zúčastním i dalších soutěží!

      Vymazat
  5. To je nádherná práce:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Papír je super a přáníčko krása! Moc hezké přírodní. Líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  7. Já furt zastávám názor, že někdy méně je více! Krásné přírodní přání.
    Zrovna jsem se chtěla zeptat, co to je za kytku, moc se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
  8. Díky, Jarmilo. Kytičku jsem dostala jako výhru v soutěži na Fleru. Podle mě to je papír nejprve naembosovaný v Big shotu, pak vyřezaný a slepený do květiny. Já jsem dobarvila červeným inkoustovým polštářkem a dozdobila hřebíčkem uprostřed. Tato květina, tím jak je velká, si říkala o pořádný prostor nebo aspoň to samostatné přáníčko. :)

    OdpovědětVymazat