Prohledat tento blog

sobota 10. října 2015

Final Sketch Reveal # 132

Final Sketch Reveal # 132

Poslední sketch Cardabilities si nemohu nechat ujít. Budu ráda vzpomínat na tuto soutěž, díky které jsem se ve svém tvoření posunula trochu dál. Díky za ni.
Tentokrát jsem použila jednobarevnou čtvrtku, kterou jsem orazítkovala textovým razítkem a naembosovala čirým práškem. Vznikl tak lesklý vzor. Dále jsem papír dokola ručně obšila. Použila jsem kruhový kartonový výsek, výsek klíče a nezbytné růžičky a lístečky.






Děkuji za návštěvu na mém blogu.



8 komentářů:

  1. Překrásné přáníčko. Já ten tvůj čistý styl zkrátka MILUJU ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hi..Your card is gorgeous.. I love the frame with the swirls.. thanks for joining in with Cardabilities..

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace k top5 s posledním sketchem. Krásné, jemné, elegantní a něžné přání.

    OdpovědětVymazat