Prohledat tento blog

neděle 10. ledna 2016

Double "D" Challenges: Forget me not II.

 Double "D" Challenges: Forget me not II.

Opět jsem tvořila přání podle zadání - pomněnky:



 Na druhé přání jsem použila barevný fotokarton se vzorem pomněnek. Mám ho už několik let a konečně přišla jeho chvíle. :) Na svislý pruh čtvrtky jsem nalepila ozdobnou stuhu a borduru s motýlky, text v kolečku jsem podlepila jemným výsekem, dozdobila jsem motýlkem z bordury a opět mašličkou. Doufám, že obě přání budou líbit.

Děkuji za návštěvu na mém blogu.

3 komentáře:

  1. What a beautiful card! Love the design! Thanks so much for joining in the fun at Double D Challenges! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, Martina! Another pretty! Just love that paper and the curved cut. Again, thank you for sharing with us at Double D!

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful..so soft and pretty! Thank you for joining us at the Double D for our Forget Me Not challenge!
    Diane DD DT

    OdpovědětVymazat