Prohledat tento blog

sobota 30. dubna 2016

The Male Room - Shakespeare - TMR #34

The Male Room - Shakespeare


Když jsem uviděla nové téma na blogu The Male Room - "SHAKESPEARE", nejdříve jsem se trochu divila. Když jsem se ale podívala na přání DT, pochopila jsem, že toto téma je úžasné a dost široké, abych se k němu přidala i já. Přestože je tento dramatik velmi známý, nevěděla jsem, kolik slov a slovních spojení přidal do anglického jazyka a musím říct, že některá rčení jsou známá a běžně používaná i v češtině. Jeden příklad za všechny: "Není všechno zlato, co se třpytí "- ze hry Kupec benátský .



Já jsem si pro své přání vybrala citát z Hamleta - Šaty dělají člověka. Použila jsem perleťový papír na košili a strukturovaný papír na kalhoty, které doplňuje pásek z rypsové stuhy s kovovou sponou. Knírek může být též doplňkem elegantního gentlemana :-) .




Děkuji za návštěvu na mém blogu.


10 komentářů:

  1. Oh this card is absolutely fabulous and its CAS style is right up my street. Love it! thanks for playing at The Male Room and good luck with the DT call.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to je fantastické! Skvělý nápad a fakt krásně jsi to dala dohromady.

    OdpovědětVymazat
  3. A great card and I love your interpretation of the challenge.
    Kath x

    OdpovědětVymazat
  4. Wonderfully elegant and so perfectly CAS. I really like your take on the quote. Great card. Thanks so much for playing along with our Shakespeare theme here at The Male Room. Deborah, DT.

    Good luck with the DT call.

    OdpovědětVymazat
  5. What an excellent quote to use for a masculine card and I love your elegant style too. Thanks for joining in with the challenge and the DT call at The Male Room
    Louise xx

    OdpovědětVymazat