Prohledat tento blog

pátek 29. července 2016

CASology - Week 208 - Journey

Téma tohoto týdne v CASology je CESTA. Široký pojem, který lze na přání zpracovat různými způsoby.

Já jsem použila výsek létajícího balónu v kombinaci černo-stříbrno-fialové barvě a nové šablony na mraky. Líbí se mi jejich ohraničení, je to prostě úžasná šablona. Jeden malý mráček jsem umístila i před balónem.
Nápis jsem zvolila ŽIVOT JE KRÁSNÝ, který se dle mého k tématu velice hodí. Život je také taková cesta, někdy i let... :-)



Děkuji za návštěvu na mém blogu a případné komentáře.

2 komentáře:

  1. This is a wonderful card. Your hot air balloon is so interesting and looks like there is a lot of texture. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    OdpovědětVymazat
  2. The hot air balloon with the touches of glitter is a fabulous journey. Thank you for sharing with us at CASology this week!

    OdpovědětVymazat