Prohledat tento blog

pondělí 30. listopadu 2015

The Male Room - challenge # 24


The Male Room - chalenge # 24

 Na výzvu The Male Room s názvem Díkůvzdání nebo poděkování - jsem zvolila podzimní téma, které mám velmi ráda.



Moje přání vzniklo embosování razítkovaných listů, které jsem vybarvila Distress inkousty. Vrchní část papíru jsem embosovala v embosovací kapse na Big shotu - kresba dřeva. Doplnila jsem o hřebíček ve žluté barvě s bílou hvězdičkou a razítkem THANKS - děkuji.




Děkuji za návštěvu na mém blogu.

5 komentářů:

  1. Such a beautiful design with the leaves! Love the coloring and dimension on them! Thanks for playing along with us in The Male Room! – Hugs & Smiles - *Vicki* - November Guest Designer

    OdpovědětVymazat
  2. What a fabulous card! Love the colours on the leaves and the texture on the horizontal strip. Great take on the challenge. Thanks so much for playing along with our Thanks challenge here at The Male Room!

    OdpovědětVymazat