Prohledat tento blog

sobota 18. června 2016

Freshly Made Sketches #241

Freshly Made Sketches # 241

 Náčrtek na Freshly Made Sketches mě zaujal svou jednoduchostí, protože právě ta dává prostor pro nápady. Protože jsem chtěla použít krásnou samolepku na svatební téma, která je částečně z lesklého zlatého papíru, použila jsem tento metalický papír též na další ozdoby a jako podklad pro celé přání. Kolečko s postavami i spodní kolečko zlaté jsem podlepila 3D pěnovými polštářky menší šíře, takže jsem vyrobila jakousi pyramidku. Srdíčkovou borduru jsem vysekla vyřezávací šablonou Thinlist. Záměrně jsem nechala srdce jako "jediné barevné"- tedy červené, protože tím mnohem více vynikne. Nejtěžší asi bylo najít odpovídající papír, který jsem nakonec našla u polských výrobců v kolekci Snow Queen (je to sice zimní kolekce, ale papíry jsou skutečně nádherné a použitelné i pro jiné účely :) ). Protože se zlatý metalický papír špatně fotí kvůli jeho lesku, vyfotila jsem přání pro jistotu několikrát, aby bylo skutečně dobře vidět. Zlatá působí dobře a elegantně.


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu.

2 komentáře:

  1. Oh what a wonderfully elegant wedding card - I love the clean lines to your card. thanks for joining us at FMS this week!

    OdpovědětVymazat