Prohledat tento blog

neděle 26. června 2016

The Male Room - # 38 - Buttons

Buttons # 38 - KNOFLÍKY



Na téma knoflíky jsem vyrobila dětské body - nejprve jsem šablonou ve tvaru kruhu vykrojila otvor u krku a u nožek, pak jsem z kolečka s vlnkami udělala krajku - vše jsem dolepila a zastřihla podle otvorů. Odstřihla jsem místo pod rukávky a nakonec jsem dolepila dvě úzké stužky a lodičku z překližky. A samozřejmě nesmím zapomenout na knoflíky s puntíky :), které jsem dolepila do spodní části. Přání k narození chlapečka je na světě! 




Děkuji za návštěvu na mém blogu!

8 komentářů:

  1. Beautiful CAS card with lovely clean lines, love the Pretty buttons and the details in the card. Thank you for joining us at The Male Room. Faith DT

    OdpovědětVymazat
  2. What a fantastic card with buttons you made :-)) I like your card style.
    Thank you so much for joining us at The Male Room!
    Hugs, Andreja

    OdpovědětVymazat
  3. What a super cute card! The buttons are perfect embellishments and who wouldn't want to receive this card for their baby boy. Thanks for playing in TMR
    Louise x

    OdpovědětVymazat
  4. So cute, it's adorable. Thank you for sharing it with us at TMR.

    OdpovědětVymazat