Prohledat tento blog

sobota 17. září 2016

Double D - Down of the Farm challenge

Přání ve venkovském stylu jsem vyrobila pro Double D Challenge. Sice na poslední chvíli, ale přesto velmi ráda, protože obrázky z Double D mě skutečně inspirovaly:

Samozřejmě jsem si hned vzpomněla na sadu papírů Graphic 45 - Home sweet home. Hospodyňka věšící prádlo byla pro mne jasná volba, ale s ostatními obrázky jsem se dost prala - bylo jich totiž mnoho pěkných, ale místo na přáníčku je přece jen omezené :-) . Vlaječky v rohu jsem vysekala z rubu papírů, které tyto kolekce mají také velmi pěkné a barevně sladěné. Obrázky slepic a zeleniny jsem vysekla šablonou na štítky, podlepila modrým vzorovaným papírem z kolekce  a doplnila hřebíčky. Nakonec jsem roh přání ozdobila slunečnicemi. 

 Děkuji za návštěvu na mém blogu a případné komentáře.

2 komentáře:

  1. FABULOUS!! Great choice of paper/images and the banner is the perfect finishing touch! Well done! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Down on the Farm’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti moc hezké a povedené přání. Je neuvěřitelné, že se ti podařilo tam "nacpat" vše, co tam má být :)

    OdpovědětVymazat