Prohledat tento blog

středa 25. ledna 2017

The Male Room - přání s washi páskou

Na výzvu The Male Room vytvořit přání s použitím washi pásky jsem se rozhodla použít washi pásku, kterou jsem měla už dlouho a přála jsem si ji využít.


Na obrázek jsem použila otisk razítka plachetnice, který jsem podlepila 3D polštářky. Spodní papír s paprsky jsem vyrobila embosováním v kapse na Big shot, kterou jsem z jedné strany potřela žlutým inkoustem Distress Ink. Přání jsem dozdobila kovovým komponentem - kotvou a hřebíčkem.



Děkuji za návštěvu na mém, blogu a za komentáře.

2 komentáře:

  1. I do like the vintage nautical theme, and what lovely antique looking washi! Thanks so much for playing along with The Male Room! Deborah, DT.

    OdpovědětVymazat
  2. I love the look of this classical card and the washi is just wonderful. Thank you so much for Linking to The Male Room washi challenge. Faith DT.

    OdpovědětVymazat