Prohledat tento blog

neděle 19. února 2017

Double D Challenges - Ric Rac - Zig Zag

Výzva Double D Challenges v těchto dnech je CIK CAK. Moje interpretace této výzvy je celkem jasná. Udělala jsem přání svatební, ale poněkud netradiční. Využila jsem kontrastní barvy a růžovou jsem doplnila tmavě hnědou. Na fotce bohužel není příliš vidět, že prostřední kruh je vyříznutý a proto je vidět světlý podklad, kam jsem dolepila srdce. Kulatý výřez jsem oblepila nejprve širším růžovým kruhem a pak užším hnědým. Ozdobu jsem dala pouze malinkou - tři perličky, aby příliš nerušila.

Děkuji za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

2 komentáře:

  1. Oh Martina this is just lovely! Love your choice of colors and what a sweet design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Ric-Rac/Zig-Zag’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Very pretty and great use of the zigzags! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT

    OdpovědětVymazat