Prohledat tento blog

pátek 14. července 2017

Pastel party

Pastelové barvy sice nejsou úplně můj styl, ale mám ráda výzvy, takže jsem se rozhodla zúčastnit :-)
 - Double D Challleges - Pastel Party

Něha a jemnost pastelových barev mi nedala jinak, než vytvořit přání k narození miminka - proto text Vítej mezi námi! Použila jsem kousek čtvrtky s písmenky a obrázky, kterou mám už velmi dlouho (a nepamatuji si odkud), pár dalších ozdob - stuha, kytička s pestíky, výseky vlaječek a perličky. 



 Děkuji za návštěvu na mém blogu!

2 komentáře:

  1. Awe ... this is so sweet Martina! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Pastels’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. This is such a cute card! Love the doily behind your alphabet grid and the ribbon cluster. Thanks for joining the Double D, "Pastel Party" Challenge!

    OdpovědětVymazat