Prohledat tento blog

pondělí 18. září 2017

Podzimní s listem

Přání jsem vytvořila pomocí razítka Penny Black - list, který jsem natiskla Versa Mark a naembosovala zlatým práškem. Přelepila jsem ho  maskovacím papírem a pomocí razítka s textem od Aladine jsem vytvořila pozadí. Dobarvila jsem modrým inkoustem Distress Ink- odstín salty ocean a faded jeans. Papír z listu jsem odstranila a dobarvila jsem žlutým Distress Ink - scattered straw, dále červeným - fired brick a hnědým inkoustem vintage photo. Obrázek s listem jsem podložila zlatým metalickým papírem (který se při focení trochu leskne).



S přáním vstupuji do soutěží:
The Male Room 



Děkuji za návštěvu na mém blogu.

7 komentářů:

  1. Bardzo fajna jesienna inspiracja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges

    OdpovědětVymazat
  2. Piękny jesienny liść 😉 dziękujemy za udział w naszej zabawie na blogu i like challenges pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Bardzo ładna praca :) Jesienny liść się pięknie prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpovědětVymazat
  5. I like your card. Such a beautiful work with masking :-))
    I am so glad you played along with us at The Male Room. Hugs, Andreja

    OdpovědětVymazat
  6. A gorgeous autumn leaf beautifully masked and blended, thank you for joining us at TMR.

    OdpovědětVymazat