Prohledat tento blog

pátek 13. dubna 2018

3D přání

Podle návodu na De Egel jsem vytvořila 3D přání (a na přání mé dcery je s koněm, vlastně hned se 3 koňmi :-) ).
Použila jsem sadu papírů Echo park paper - Dots & stripes - ze zelených jsem vybrala mentolové odstíny.
Polotovar přání, které ještě nebylo slepené: (omlouvám se za špatnou fotku, ale fotila jsem při umělém světle)



Takto jsem přání ozdobila výseky - každá strana má stejného koníka a berušku, ale každá má jinou ikonku počasí:


Každá ze stran hotového přání je laděna do stejného odstínu barvy - jak papír s puntíky, tak i s proužkami - nejprve tmavá zelená, pak světle zelená a nakonec modrá. Na poslední volnou hranu jsem vlepila šňůrku, která je po celé délce roztřepená a tak trochu působí jako hříva koně. :-)




Přání přihlašuji do soutěže:






Děkuji za návštěvu na mém blogu a komentáře.

2 komentáře:

  1. What a great use of twine Martina! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘TWINE’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Very unique design for the twine as the horse's mane. Glad that you shared this with us at Double D Challenge Twine.
    Hope to see you again.
    Barbara Design Team member

    OdpovědětVymazat